جملات زیبا(سری دهم)

جدایی مان:

هیچ یک از تشریفات آشنایی مان را نداشت

فقط تو رفتی و من سعی کردم

سنگدل باشم...

 

هیچ کودکی نگران وعده بعدی غذایش نیست.

زیرا به مهربانی مادرش ایمان دارد

ای کاش ما هم مثل او به خدا ایمان داشتیم...

 

خدایا،

من ایمان دارم

ایمان دارم که هر که دلش هوایی تو شود

تو هوایش را داری...

 

امیدوارم آنقدر خوب باشیم

و زیبا زندگی کنیم

که وقتی از خط پایان زندگی

می گذریم کسی دست نزند...

 

تو صادقانه دروغ بگو

من عاشقانه کاری خواهم کرد

تا((ماه))همیشه پشت ابر باقی بماند!

 

گناه شکستن روزه های امسال

هم پای تو...

این رمضان،هر روز باید

غم تو را ((بخورم))

 

دیر باریدی باران

خیلی دیر،من مدتهاست

در حجم نبودن کسی خشکیده ام

 

ماهی ها از تلاطم دریا به خدا شکایت بردندو

چون دریا آرام شد خود را اسیر تور صیادان یافتند

تلاطم های هستی حکمتی از جهان هستی است...

پس از خداوند بخواهیم دلمان آرام باشد نه اطرافمان.

 

ما رفاقت را در دانشگاهی آموختیم

که بابت شهریه اش تمام

زندگی مان را دادیم!

 

اگر گناه وزن داشت،هیچکس را توان آن نبود که قدمی

بردارد خیلی ها از کوله بار سنگین خویش ناله می کردند

و من شاید،کمر شکسته ترین بودم.

دکتر شریعتی

 

زخم که می خوری

مزه مزه اش کن

حتما نمکش آشناست...

 

وقتی تنهاییم دنبال

دنبال یه دوست می گردیم...

وقتی پیداش کردیم

دنبال عیب هاش می گردیم...

و وقتی که از دستش دادیم

دنبال خاطره هاش می گردیم...

 

ندیدمت که بگویم که چقدر زیبایی

نیامدی که ببینم شبیه دریایی

ببین دوباره غروب است و جاده آماده

بنا به گفته مردم غروب می آیی

شکوه آمدنت را ببخش به چشمانم

بیا الهه غربت سوار صحرایی



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت12:53---29 ارديبهشت 1393
salaaam webee nazii dariiii mataalebetaaam khubaaaaaaaaan linketaam kardaaaaaaaam blinkaaam
پاسخ:salam.mersi manam linket mikonam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:, | 16:1 | نویسنده : shiva |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.